Idée pour désensibiliser le Gland

Bonjour ayant vu les vidéos de JMC je crois que mon soucis vient d’une hyper sensibliser du gland … du coup je voulais vous demandez si il existe d’autre méthode complémentaire . Au final je ne pratique pas exactement la technique de JMC mais une variante je fouette avec ma main les 3 zone du gland mais je voulais avoir de l’aide et un retour si possible de ceux qui ont le même soucis …

En gros comment désensibiliser le gland .

Ps : si j’utilise des préservatif retard cela fonctionne car il y a un produit qui désensibilise …

1 Like

Essaye les électrodes de musculation ça choque les nerfs et le gland deviens moins sensible. je suis pas docteur donc a toi de faire le choix.

2 Likes

Electrodes on your dick, wtf how can you even think about advising such a retarded and dangerous thing… Don’t do that.

5 Likes

how is it dangerous? what is your judgment based on? sex like the rest of your body has nervous ends and that’s what causes joussance. a nerve stimulation allows you to lose sensitivity (ask your girlfriend if her clitoris is still as sensitive when using it) the best way to stimulate your nerve and therefore to make it lose sensitivity are the electrodes, if I say that I am a doctor is that like all devices it is necessary to use it correctly and to take a big blow which will damage the nerves.

Just for information there are devices exclusively for sex, but the problem is that it stimulates to enjoy not to overload the nerve.

2 Likes

Hi, hunderstand your woman point of view, but sensitive penis is a big problem for mens, when it’s sensitive you can’t use the pc muscle cause you come directly, you don’t have time to control, it’s not somthing psychological but it’s mechanical and really awkward, for people who have really sensitive penis, i think it’s better to desensitize a little

1 Like

Bonjour,

Alors les électrodes lol me semble un peu “too much” . Il existe pas un petit exercice facile à faire et sans risques qui permet un peu de désensibiliser …

Merci d’avance .

Circumcision is maybe an extreme solution but it works. :slight_smile:

The penis is less receptive after circumcision? I thought the contrary!

Regarding the “hypersensitivity” of the penis, on my side it’s the exact opposite, I usually don’t have sensation.

If you have anything to change this lack of receptivity from my body, I take it :smiley:

1 Like

Yes curcumcision doesn’t have effets for hypersensitivity

1 Like