Good news for Russian expat

Hi guys!

I share a video with good news for people who want to go in Russia for business.

Edit: la vidéo parle des différentes lois mises en applications facilitant l’expatriation, le business sur place et certaines commodités.

Cette vidéo dure certes 30 minutes mais le transfert de connaissance n’est pas devenu instantané, de ce fait il est nécessaire de payer en temps et en attention pour intégrer ces informations.

Have fun and work hard.

Bye.

6 J'aimes

Merci @Fabien_G3 pour la valeur ajouté de cette vidéo ! Je l’ai ajouté à la DBL World Map. :+1:t2:

1 J'aime

Please summarize the main points for us, people aren’t likely to watch a video this long without knowing what’s inside.

Also, the video is almost one year old. I wouldn’t call it news.

5 J'aimes

I can’t make a summary of a summary without losing many informations.

This video is one year old yes but, it’s already interesting for guys who want to go in Russia for their main residence.

You can, and you should.

At least tell us what it’s about in a nutshell in the first post. Right now, we don’t have any information.

Again, the video is 30 minutes long.

You can’t just dump it down here saying ‹ look, it’s interesting ›. Give us some context, it’ll help filter out those who are not interested in what is said in this video.

1 J'aime

J’ai édité pour mieux contextualiser.

1 J'aime