Catch up and get up to DBL level!

If you came to DBL, it’s to receive quality training and to move up the ladder.

But problem, there are already dozens of lives and you are lost.

Don’t panic, Jean-Marie, our supreme leader comes to your rescue! I’m going to summarize you quickly the content of the live #40 Survival Pack !

Here is the order of the programs that you MUST follow according to Jean-Marie to get up to DBL level:

1. Live #1 : In the beginning ( Page 1 of your DBL member space )

2. Morning Ritual Training ( In connection with the live 1 with 50% discount with the DBL code )

3. Time Domination Training ( Page 9 of your DBL member space )

4. Live #2 Kissing the System = Getting Free ( Page 1 of your DBL member space, watch from 1 hour and 25 seconds for the Deep Work part )

5. Live #20 Power Day ( Page 6 of your DBL member space )

6. For the organization of the Power Day, use this link: The Visual Power Day 💻

7. Live #4 Frame your Day ( Page 1 of your DBL member space )

8. Live #10 Financial Decontamination ( with Tugan ) ( Page 3 of your DBL member space )

9. You have to study one to two hours a day => More DBL lives and Tugan RX ( Tugan RX HERE )

The world is going to digitalize, the coranavirus has accelerated this trend => you have to start a business on the Internet or you will die.

If you earn less than 1000€ per month, you are a bum. But don’t worry, our Great Guru comes to your help to get you out of misery and open the doors to paradise in the East!

You can’t manage to take off on the Internet despite your work, your skills and your discipline?

It’s not your fault, you were matrixes by the communist school system of Frankistan. But now you will have a unique opportunity!

DBL offers you the opportunity to join a group of tramps.

What is a group of tramps? It is an elite member of DBL who earns at least 5000€ on the Internet. And this elite member has decided to give his time to help you get out of slavery.

You’re going to join a group of entrepreneurs motivated to become rich and with the invaluable experience of a guy who is part of the 5% who have succeeded on the Internet.

WARNING: These groups are not for everyone!

Before you can get in, you must follow the following protocol:

1. Live #13 The Secret of My Wealth ( Page 4 of your DBL member space )

With the content of this live, you will develop your business plan by following Jean-Marie’s advice.

1. Live #34 Stop being a clown ( Page 10 of your DBL member space )

When you know how to communicate correctly by e-mail, you will send an e-mail to Silvio, the DBL executive boss. His e-mail address is: Silvio@jmcorda.com

If you don’t want to join the bum groups, no problem. But don’t make that big mistake: WANT TO ASSOCIATE WITH ANOTHER BUM.

You have to learn to work alone and you will be able to join when you earn more than 10000€ per month.

On the other hand, if you need a freelancer, like a graphic designer, closer, copywriter, etc, you can do it here: https://www.shopdbl.com/pages/trouve-ton-freelance

Work hard brother, Charlie

132 Likes

Je savais justement pas par quel bout commencer cette masse colossale. Merci mec, vraiment.

4 Likes

Merci beaucoup pour ce travail, c’est maintenant à nous de fournir le meilleur travail possible.

1 Like

J’invite tous les G1 et les G2 à reprendre également les points qui leur manqueraient.

Personnellement, je vais reprendre le rituel du lever et du coucher ainsi que le business plan.

4 Likes

Excellent cette mise en page des étapes, merci à toi, j’ai tout copié collé sur un doc histoire de l’avoir sous la main et ne pas perdre de temps à retrouver le topic.

Même 3 minutes d’économisées à éviter de chercher c’est toujours ça de pris

1 Like

Merci !

Merci pour ce résumé !

1 Like

Merci Charlie_G1 !

un grand merci

Merci Fréro :+1:t2:

Merci pour le boulot! J’espère que je ferai parti de la nouvelle génération DBL !

Sujet épinglé,

Merci Monsieur le Ministre :+1: :grinning:

1 Like

Bonjour Charlie,

Merci beaucoup pour ce condensé, cela va permettre de suivre un fil et ne pas se perdre dans les différents contenus.

Je relève un petite correction à faire, tes doigts ont dût aller plus vite que ta pensée.

Bise frérot.

1 Like

merci à toi !

Excellent merci beaucoup ! :fire:

Il serait pertinent de réaliser une vidéo BEST OF avec les passages les plus importants des lives cités par @Charlie_G1. Ainsi les nouveaux membres seraient opérationnels en 1 vidéo d’une durée de 120 minutes max.

Ce serait quelque chose à proposer dans le cadre de l’adhésion DBL a vie…

11 Likes

Bonjour,

Merci beaucoup pour ce post, il va nous aider énormément à progresser !

Daniel_G3

Félicitations Charlie, merci !!!

Merci beaucoup Charlie pour ce tropic! Jean-Marie en a parlé dans son live et je me suis empressé de venir le lire car je t’avoue que j’étais un peu perdu avec la masse d’information mise à notre disposition. Sur vos conseil je me suis inscrit au RX. Au top! Bref, Merci pour ton travail, et au plaisir de te lire.

2 Likes

Merci Charlie :pray:ça va me permettre de mieux me structurer dans mon travail et c’est un sacré gain de temps :pray: car je me retrouvais un peu perdu mais là je sais déjà comment organiser ma semaine du coup